Brandwacht Huren maakt diepe indruk op Maintenance NEXT
Van 9 tot 11 april stond Brandwacht Huren met een grote beursstand op hét netwerkplatform voor industrieel onderhoud: Maintenance NEXT. Het waren drie volle dagen van aanpoten, maar het was een groot succes. Onze stand viel in de smaak, wat leidde tot veel aanspraak en een aantal interessante potentiële klanten.
‘De stand is overweldigend en laat zien dat Brandwacht Huren er echt werk van heeft gemaakt.’
Met strategisch aangebrachte vloerstickers leidden we de bezoekers van de beurs in Ahoy naar onze stand. We pakten groots uit, met videoschermen die onze boodschap en dienstverlening toonden, met live demonstraties van een van onze rescueteams en met onze krachtige BMW X6, die binnenkort als onderdeel van het snelle interventieteam te zien zal zijn op het circuit van Zandvoort. Daarover op een later moment meer.
Bezoekers van onze stand werden direct onthaald door één van onze medewerkers of door een van onze mooie gastvrouwen in race-outfit. Terwijl het rescueteam in een hoge stellage een demonstratie gaf van de evacuatie van een persoon uit een besloten ruimte bereidde onze barista in de espressobar een heerlijke kop koffie voor de toeschouwers.
‘Brandwacht Huren weet van aanpakken, ze volgen de Rotterdamse mentaliteit van niet lullen maar poetsen.’
Op en rond de stand informeerden medewerkers bezoekers over Brandwacht Huren. Salesverantwoordelijken René en Marc vertelden over de dienstverlening van Brandwacht Huren, terwijl Ron en Michiel hun ervaringen deelden over de praktijk.
‘Brandwacht Huren werkt vanuit gewoon boerenverstand, de openheid van de stand laat zien dat Brandwacht Huren een open cultuur heeft.’
De aanwezigheid van Brandwacht Huren op Maintenance NEXT leverde een hoop nieuwe interessante leads op. Bezoekers prezen de professionaliteit van onze organisatie en keken uit naar een volgend contact en samenwerking.
Brandwacht Huren laat zien dat zij weten hoe zij moeten handelen door professioneel te werken.’
De aanvoerder van Brandwacht Huren, Bas Stoop, zag de beursdeelname als ‘een bijzondere en unieke manier om Brandwacht Huren te presenteren aan bezoekers en mogelijke klanten. Onze aanwezigheid heeft veel nieuwe contacten opgeleverd en hopelijk veel nieuwe tevreden klanten.’